Please use this identifier to cite or link to this item:
http://univ-bejaia.dz/dspace/123456789/16409
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | سعيداني, بركاهم | - |
dc.contributor.author | زموري, وسيلة | - |
dc.contributor.author | سيواني, عبد المالك ( مدير البحث ) | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-14T08:30:33Z | - |
dc.date.available | 2021-07-14T08:30:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16409 | - |
dc.description | تخصص : علوم اللسان | en_US |
dc.description.abstract | برهان أن علماء العرب القدماء قد أشاروا إلى تلك المبادئ التي جاؤوا بها و إن اختلفت المصطلحات فيما بينهم و لكن المعنى واحد. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة بجاية | en_US |
dc.subject | اللغة العربية : المدارس اللسانية : تدريس : أهمية | en_US |
dc.title | أهمية المدارس اللسانية في تدريسية اللغة العربية | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Mémoires de Master |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
أهمية المدارس اللسانية في تدريسية اللغة العربية.pdf | 641.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.